Försenat..

Jaa... Jag skulle ju ha uppdaterat bloggen på fredagen, men så blev de inte.. halkade av mitt blogg spår lite när jag var borta en vecka. Men nu ska jag försöka ta mig tillbaka igen!

Helt underbart o vara bortrest förresten, träffa människor som jag inte sett på flera år o hade trevligt- wonderful! Får ett litet annat perspektiv tycker jag, när man är borta o får reda ut lite i huvudet.. Vaknade ca 9 varje morgon, o somna i lagom tid.. för ovanlighetens skull, riktigt najs o bo me en vovve o en kattis hih me love! =)
Hur som helst, utgång på fredagen då, nu i fredas alltså, här i Uppsala.. Vi gick till
Seven, ja jag, Ella, Sabina o Helenii... de vart skoj, fast jag var dödstrött pga min nya dygnsrytm så när jag senare såg bilderna så jaaa.. jag säger inget mer, ni fattar nog,, Huhu säger jag bara!

Men vi förfestade iaf hos Helenis bf, o jag o Ella kom assent så ja, fick skynda mig som tusan hih.. Saris va också där, o hälsa på lite, sen åkte hon home =)

Men men, de va fredagen de.. på lördagen då jaah kom Mia o Sara o hämta mig o så jaa gjorde vi inte mkt,, men en kul grej, utanför Mc Donalds vid fyra mackarna.. Ha ha ha! Roligaste grejen på hela kvällen tror jag minsann!

Söndagen, vad gjorde jag då? De har jag nog glömt- eller förträngt.. Hade iaf min egen myskväll o tittade på Wallander- Innan Frosten, sorgligt.. Johanna Sällström, hette hon så? Spelar Wallanders dotter o jaa hon dog ju :(
Men hur som helst, nu kom minnet tillbaka- Åkte senare till Krogsöndan på Seven me Fia o Emme o mös, va inte speciellt mkt folk, men de va kul o inte sitta hemma.. haha =)

Så där ja, en liten uppdatering =)

Ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback