Girls

Ingen vidare start på ett blogg inlägg...
Men jag lär mig! : )

Tjejerna drog till esco igår, de va kul! Inte bäst, men rätt skoj.. De var ju VI.. hihi, de va så länge sen! Men de får man ju acceptera, alla har ju så mkt för sig nu, man börjar bli gammal osv : P hah!
Kändes ändå lite speciellt eftersom vi växt upp ihop, nu saknades ju en o annan men ändå, och gjort alla steg man gör i tonåren tillsammans! De är verkligen festligt. Men också väldigt ovanligt och underbart!

Jag kommer ihåg, när vi lekte med barbie, lekte i lekparken, lekte ta land, eller ägget i skolan.. eller när helena va häxa, hihi! .. när vi fyllde år o hade kalas, skutta omkring med våra kaniner och ha allmänt kul.. Rätt inspirerande att ha såna minnen med dem! Med tanke på hur annorlunda vi är nu, 'vuxna' o nu räcker de inte med några kottar eller en klätterställning längre.. kul har vi dock! Och fortfarande bästa vänner.. :D
Men en sak saknar jag, att bo nära dem, vi alla bodde ju i samma område då, o de gör iof de fortfarande, men inte jag.. klart de är kul o bo mer centralt, jag älskar faktiskt de! Men saknar ändå att bara kunna knalla över, på 5 min, bara säga jag kommer över, o va där på några minuter.. de va tider de.. Inte stressa för att hinna till bussen o sen sitta på den i 100 år.. Allt var så mycket lugnare då, jag måste medge att jag fortfarande inte riktigt kommit in i atmosfären som är här.. :P Är ju van, men inte fattat tidsperspektivet riktigt ; )
Nu får jag sluta deppa, jag har ju trots allt fortfarande världens underbaraste vänner!


Love from Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback