Gött

Voff!

Har försökt fixa lite med bloggen, men känner att jag inte har samma kraft eller entusiasm som jag borde ha, väntar tills den infinner sig istället!
Vilken konstig morgon alltså.. hum hum eller nu är de iof dag, snart lunch- men jag vaknade kl 8.14 förvånansvärt pigg! De är ovanligt, men bra.. då kanske jag kan somna i lagom tid ikväll.. =)
Igår satt jag o leta roliga bilder från filmen Madagaskar, o hitta en del.. framför allt den här lilla parvel som börjar stortjuta en eller fler gånger i filmen (hur många gånger kommer jag inte ihåg) och han/hon är ju bara för söt!!

Titta själv vilken sötnos!

image24


Man vill ju inget hellre än o krama den! Tihi* ..men de är ju inte så konstig de, eftersom att de ligger i människsans natur att vilja ta hand om såna små liv med stora runda ögon! : ) Samma sak när de gäller katten i filmen SHREK (för mig iaf).. när den tar av hatten, håller den framför sig, kramar den lite med tassarna o fäller ned öronen...


image25

Such at cutie!


N
åja, nog om fiktiva sötnosar.. finns ju så många riktiga!
; )


Jag är ett stort fan av katter, de är helt enkelt helt underbara djur, inget mäter upp till dem, hur jag än vrider o vänder på de,, bara o acceptera

I LOVE CATS!!

(I really do)

Så efter allt katt-snack måste jag bara avsluta med ett..

MJAU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback