Hej o hå

Fredagen försvann rätt fort, va hos lenis på kvällen o va minst aktiv i deras förfest, hade knappt någon röst alls.. När de skulle ut åkte jag hem, goodiie =)

Igår, lördag, va jag o fixa lite saker i stan, o på Coopen, hittade leni där o de va skoj, hih hade ju lite o berätta =P
Sen åkte jag till henne på kvällen igen o så slinga hon mitt hår, haha herregud alltså! Jag ser nu mera ut som GUL-LOCK : ( och så passar inga kläder till den nya hårfärgen, o  jaa de va ju inte direkt de jag ville! Men men, får la bita ihop!  Idag söndag har jag bara stressat, kirrar för imorgon, o ska ju självklart (suck) göra allt i sista sekund, men nu har jag i alla fall tvättat o handlat o pajen är i ugnen! Finally! : )

Och nu till råga på allt så sprang tre nakna killar/män förbi fönstret.. haha studentspratt! De gör mkt skoj o galet nu, eftersom de är VALBORG-s helgen.. Och jag bor ju där jag bor också. Så imorgon är de sista april och VALBORG, kommer bli sjukt kul! De är de alltid =) Tihi
Fast skulle hellre va här ute nu o hämta hit mina vänner o ha skoj som alla andra, men d blir imorrn!

Nu ska pajen ut!

See ya later, alligator!


Kommentarer
Postat av: sabina

Nu har det varit söndag ett bra tag tycker jag! :p

Postat av: sabina

Nu har det varit söndag ett bra tag tycker jag! :p

2007-05-20 @ 22:48:37
URL: http://yoosiintiis.blogg.se
Postat av: sabina

Nu har det varit söndag ett bra tag tycker jag! :p

2007-05-20 @ 22:48:40
URL: http://yoosiintiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback