Hihi

Eftersom jag ska åka bort nu- i cirkus en vecka och förmodligen inte kommer ha någon tillgång till internet, (ska självklart ta med min kära dator, men vet inte hur de är med trådlöst osv.) så säger jag Glad Julen-light nu! Dvs
GLAD PÅSK!


image16

se så söta små kycklingar : )

Hoppas att alla får en mysig påsk, vila upp er och ät riktigt mycket påskmat o ett o annat påskägg, eller kanske t.o.m flera, vem vet!
Det ska i alla fall jag, kanske sätta mig i solen en stund om jag inte blåser bort!

Hejsvejs!

P.S Ät inte allt för mkt...
image17
.. även om de är hemskt goda! D.S



Kommentarer
Postat av: carro

glad påsk sötnos! kram carro!

2007-04-06 @ 13:17:01
Postat av: carro

glad påsk sötnos! kram c


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback