Kom ge mig..

Fredagen va vi hos Lenii o myste.. riktigt skoj och trots om o men så kom Lindis äntligen fram! =D hihi
Åkte sen hem me Lillis.. hihi
O herregud, någon hörde av sig efter flera veckor, har personen inte fattat än? :O Men men, lite kul va de ju =)

lördagen träffade ja Solstrålen på stan och vi gick till den där nya gallerian,, humm krångel säger jag bara! Alla larm grejer pep ju titt som tätt o jaaa priser som överstiger min ekonomi iaf, än så länge! Men de är ju bra att de som har lite mer på banken kan hitta märkeskläder här i vår lilla stad!
Hittade dock ett par svarta tights på Gina, härligt! Jag som velat ha de så länge! Tycker det är så himla snyggt att bara ha dem som byxor till nån top/tröja.. Lite rockigt så där :D
Hur som helst så va jag ju på väg att bli sjuk så åkte hem rätt tidigt och orkade inte gå på restaurang som jag lovat, men åkte till Ellisen rätt tidigt o fixa o trixa- laga mat och styrde upp.. Sen blev d utgång!
Najs! Haha.. 4 st -"jag vet att hon klarar sig" ;) JA, jag gör ju de! :P

Men men, de va trevligt iaf! O igår segade jag hela dan, åkte inte till Ellisen förrän sent, så kom hem lagom till  Wallander, blev dock väldigt sen middag! Hihi,, bra film! Har emelleRtid sett den förut men ändå : )

Idag är de då måndag och jag skulle ha gått på ett möte men är alldeles för sjuk för de, huvva! Hatar att vara förkyld :(
NU ska jag vila o dricka te!

Bästa låten just nu- Teddan- Kom ge mig!

Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback