Man får tycka precis som man vill : )

Tjenixen!

Rätt tråkig torsdag.. Förutom att Marie kommer idag o de är som alltid lika mysigt! =) 
Men jag spekulera lite på de här att folk kopierat bloggar, varför göra det? Då handlar de ju inte om en själv? Fattar inte idéen.. men men.. tänkte visa en bild på en het dilf, hah ;)
 
image18

Ni får tycka precis vad ni vill! Ja jag vet, han är äldre, o har tom några gråa hårstrån i skägget, but
ME DON'T CARE!
Hihi tycker han är het, iaf på den här bilden och möjligvis några fler, men inte alla! =) Ååh de där blå ögonen - lite trix i bilden, I know, but still.. =) Hihi kommer ändå aldrig få träffa han eller liknande så man får ju lov att drömma..haha ;)

Kanske finns dem som föredrar
image19
image20
Måste medge att han ser rätt speciell ut, men hittade en bild på honom, Mortiis, när han inte var 'utklädd' o då såg han ju helt normal ut =)
 Så alla får ha vilken smak de vill!
Jag föredrar Mr. Craig, men tycker Mortiis är cool ;)

(nu beger jag mig till affären)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback