Mors galors

Skrev ju inget igår eftersom förkylningen tog över.. Huh börjar bli rätt less på de här nu, speciellt när de är så fint väder och allt! =( Inge vidare! Vill ju helst va ute och njuta av de fina vädret,, men icke sa nicke :'( Hur som helst, träffade mamsen igår, åt lite mat utomhus- mysigt! Fick dock ha både vinterjacka o halsduk för att inte bli mer sjuk.. Ahh, nu ska vi inte deppa sönder oss här.. Fast förresten, måste klaga lite till, mina tighs som jag köpte i lördags.. är de redan hål på!! Herregud säger jag bara.. men som tur är så lagada mamsen dem i ett naffs, men ändå, så snart liksom?
Får la köpa nåra fler nu, så man har 'i fall att' liksom :P

Känns tomt i skallen nu, ska nog göra en kopp te o se på nån film.. måste bli frisk!!

O tack gode gud för...    image23 .... hade nog inte klarat mig just nu utan dem!


Yahooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback