Skogstroll!

På måndagen åkte jag till Ella! Kom dit ca kvart i 2 (på dagen) o ca 20 över 2 begav vi oss iväg på vår powerwalk! Så kul o träffa henne =)  Hihi Men hur som helst.. så gick vi, o gick............. o gick.. o sen hitta vi en stig in i skogen, AHA! Den svängde vi ju självklart inte på,, eftersom jag älskar skogen, o de gör Ella också (suprise,suprise!) Vi vandra runt där ett bra tag, vet hur lång tid vi vandra omkring.. plurra lite (stackars Ella) hoppa över några stenar, gick många omvägar runt kärr o mossar.. Sen kom vi ut till en skogsväg- där typ traktorer kör på.. o vi hade ingen aning om vart vi var.. så vi traska på, men när magen börja kurra för mkt o vi inte visste vart vi skulle hamna beslutade vi oss för att vända.. så tillbaka på skogsvägen o sen in i skogen igen o ut på banvallen o hem.. de tog självklart mkt längre tid än hur jag skriver, men vi va bra slut kan jag säga när vi kom till Ica för att handla mat.
En snabba handling o sen hem till Ella.. Och då såg vi- klockan var cirkus 10 i 6! alltså hade vi vart borta i över 3 timmar.. WOW!
En upplevelse som heter duga vill jag säga..
hih

Igår (tis) var jag hos Sara o såg på Ugly Betty O Desperate Housewifes.. Så bra!
Rikigt mysigt var de, o hälsa på Tjockis också,, hihi han är så himla goo!!

Nu är det dock Onsdag o jag har lite o göra.. så jag skriver mer sen!

Tjollahopp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback