Skumt..


 

Hah- hel skum kväll igår, totalt oväntad.. Skulle träffa Camie en stund bara, över ett glas vin..o sen ja, de ena ledde till de andra (helknäppt) så slutade kvällen på Escobar.. väldigt sent dock, så vi va inte där speciellt länge, men jaa.. som sagt oväntat, börjar typ garva av att bara tänka på de! =p

Men men,, fick en ganska hård kommentar från min mor, vi mail dock.. den är förstås sann men jävligt jobbig! Haha.. Hon skrev: "Livet som ung arbetslös är inte så glamoröst precis" .. ahh som jag inte redan visste de, men vafan- måste ju göra de bästa av saken än så länge! Hihi =/

Men men, nu måste jag ta mig i kragen, har inte ens gått ur min rum på hela dagen! Bör nog äta någon form av lunch/ frukost haha.. Men men, får se om man får in nån bra bild då.. Ska leta lite...

Ett ögonblick!...
Haha helt pixlig o ful..

image21

kan jag också se ut! ; )


Mors galors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback