Upp o hoppa sega råtta!

Tidigt uppe idag, vakna först kl 7, sen blev de 8:a! Kände mig inte riktigt kry igår så sov lite extra för säkerhetsskull!
(stavar som en usling idag)
Men i alla fall så har jag en del o göra idag, innan vi åker i morgon bitti, eller i natt -vilket som.. Ska bli så skönt att komma bort! Även om det är inom Sverige, så åker man bort från all hysteri här och kan slappna av där, visserligen finns den ju kvar när man kommer tillbaks, men då har man kanske kunnat tagit itu med ett o annat. Nya perspektiv helt enkelt!
Hah, de låter ju som om jag ska in på hem! - Men de ska jag ej, o tur är väl det..

Nej nu blev de tomt i huvudet, teet kallnar- ska nog kila och hämta de.
Hör konstiga röster i trapphuset, låter som spöken! Lite små nyfiken- springer o kollar....
Nej de va bara städtanten =)

Väldans vad de var tomt i huvet idag då.. hrmm.. Får väl skriva mer sen!

Oj just de! Fick låna Pirates of the Carribean 1 och 2 av Saris, skojit värre! De ska jag nog se på när jag åker ned.
Glad Påsk på er alla påskkärringar som lufsar runt idag!

image14



Nu kallar tvätten!

Mors galors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback