99.9999999999999999999999...

Jag är faktiskt nöjd! Det blev riktigt bra. Nu ser man inte ut som ett UFO längre iaf! ; ) Och frisören var en riktigt trevlig tjej, henne gilla jag, vi lär ses mer! (Då jag fixar håret igen vill säga)
Har ingen ork att skriva massor nu, kom precis hem från "Ica", där jag storhandlade.. dvs handlade 4 varor :P

Nu lyssnar jag på svinbra musik!! *hoppar upp och ned*

Just de, den här bilden gillar jag.. Den tog en väninna till mig när vi hade TACOkväll hos en annan väninna. Och INGEN AV OSS BRYR SIG ATT HON TAR EN BILD, vilket resulterar i att vi ser rätt nonchalanta ut båda två. Haha! Snacka om att vi är vana att hon fotar en del.. :P

Gillar den skarpt iaf, klockren ; )

image69


Goodnight, and may you all, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår precis vad du menar. Jag skulle också köpa dom om jag hade råd :) Trevlig helg till dig med! Kramis

Postat av: Lindis

Vem är ni hemma hos? och vad har hänt baby? msn!

2007-08-17 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback