Förmodligen ganska redo nu

Tiden bara går och går och massor händer! Vi reser på måndag, redan! Kan inte förstå att de har gått så fort! :D
Har grunnat lite fram och tillbaka på en del saker under veckan som gått. Jobb jobb och åter jobb, kommer bli tokig och mycket ledsen om jag inte får tag i ett snart! Men har också funderat lite på kärlekslivet. Är så less på allt lekande och det galna singel livet, visst så vill jag vara fri och har roligt. Men inte nu längre, de är underbart, förstå mig inte fel, men jag är lite sugen på annat nu. Seriöst och stadigt. Och det hjälper ju inte direkt då mina favoritbloggtjejer har just det jag vill ha, kan ju vara därför de är mina favoriter. Som tex.
Engla som precis fått en dotter, underbart! Och Emma, som lever livet med sin lilla piga och sambo. Och sist men inte minst Prinsessans blogg, som skriver om hennes liv med son och sambo . De läser jag ofta och kan inte låta bli att längta lite tills de är min tur. Är ju dock "bara" 20 år, men jag känner vad jag känner och så är det bara.
Vill kunna leva livet och umgås med mina vänner, men samtidigt ha någon att tycka om och som finns där. För nu när man börjar/är vuxen så känns det mer och mer som att man ska ha någon vid sin sida, då vänner och pojkvän/sambo är det man har när man går ut i vuxenlivet helt. Visst finns föräldrarna där, (tack och lov) men de är fortfarande ens föräldrar. Och kommer tyvärr och många lessna gubbar : ( inte finnar kvar för alltid.
Då står man ju där, ensam.
Nu verkar det här vara värsta sorsgna inlägget. Men vill betona på att det inte är det!
Bara jag som vill bekräfta för mig själv att jag äntligen vill ha någon nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig fullständigt. :) Visst har även jag sämre dagar då jag känner mig skiful osv men man rycker alltid upp sig innan slutet! Det är helt galet vad mkt som har förändrats på fem år :) Kramar!

Postat av: Emma

Läste ditt inlägg ovan & jag tycker du verkar väldigt mogen & absolut redo för en liten bebis! Vad gullig du är som nämnde mig i ditt inlägg :) Jag hoppas du hittar den rätte att skaffa ett underverk med, jag ser fram emot att få läsa om din graviditet framöver ;)

2007-08-16 @ 20:24:13
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback