Hemma igen.. : (

Hej kalla Sverige!
Huhu säger jag bara, attans vad kallt de är! Här har man haft 42 grader och glidit omkring i bikini i en vecka och så kommer man hit o får ta på sig långbyxor, strumpor, tjocktröja o halsduk. HERREGUD! Jag vill tillbaks!
Ångesten har inte riktigt lagt sig än och jag saknar hela vår "familj" på hotellet.. Speciellt norrmännen!!
Orkar inte skriva så mycket nu, eftersom att jag är lite krasslig efter resan.. hehe :P Men ville bara säga att jag är hemma! =)
L
ägger upp lite bilder sen.. men bara en nu =) tihi


sista kvällen, men ett par av våra kära nya vänner : )


When I say Ayia, you say Napa, AYIA NAPA AYIA NAPA! :D



*I love my star*

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som ni haft en mysig resa :) Jag är också trosgalen.. bästa oufiten är ju helt enkelt ett baslinne OCH ett par snygga trosor.. det kan jag glida runt i en hel dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback