I början av veckan

Ingen bra service på A***.
Jag o S o H gick dit för för att de skulle vara Räkfrossa! Jag var inte särskilt sugen till en början, men följde med eftersom jag inte kunde närvara på S födelsedag. O vilken jävla besvikelse! Servisen var kass o man fick räkor, ja visst.. men 3 halva brödskivor?? Jag bara garva, kunde de bli sämre? Ja de kan de iof.. men lite förvånad blev jag dock! När S kompis började jobba blev de dock lite bättre och kocken var klockren.. men resten.. BIG NONO


Räkorna var det dock inget fel på, so don't blame the shrimps!

image71



Ville bara skriva det!


p.s så är jag mkt, arg, besviken och ledsen just nu, pga en viss person, så kanske får lite utlopp av det i detta inlägg d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback