Lite babbel

Film igår, dödströttx2!
Sov till o från.. så dock lite av den och den va helt OK, t.o.m lite bra! Trodde den skulle vara dålig, men nej då : )
Vaknade dock 01.49 och insåg snabbt att det var dags att åka hem! Efter lite övervägande och åsikter från skjutsen bestämdes det dock, att de skulle bli hemgång vid 7 på morgonen istället. Trevligt!
Och nu är klockan strax över halv 9 och jag sitter här o äter lite frukost. Så less på att jobba! Måste få vara liiite ledig NU! : / Har ju knappt någon kraft kvar alls.. Måste få ladda batterierna lite i solen så jag blir pigg o glad igen!
Men men.. så blir det inte : ( Speciellt nu, när solen/sommarn äntligen kommit till Uppsala! Man får ju se hur länge det håller i sig och då vill man ju liksom ta vara på det som finns..
Fast det är ju också otroligt roligt att jobba där, de kan jag säga! Ne nu måste jag fixa mig o välja kläder o allt.. Hihi

Ha en bra dag i solen nu alla glada människor!


Over and Out

P.S jag ska sätta mig i solen en stund på lunchrasten, nästan ett måste! D.S

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack snälla, vad gullig du är :) Hoppas du får en underbar kväll! KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback