Det är dags att vända blad

Ja, det är det verkligen. Det är dags att vända blad.
Du var verkligen underbar, och jag kommer aldrig glömma det vi hade.. men jaa.. det blev som det blev och ja, det var väl bådas fel, eller mitt.. jag vet inte men jag måste erkänna att du/det inte räcker för mig. Jag vill ha mer.
Och det har jag nu, typ.
Jag vill se vart det här går, men det verkar lovande. Jag tycker om dig. Väldigt mycket.
Det känns i magen. =)

Och för att hoppa till något helt annat. Jag är inte samma person som jag var för ett par år sen. Visst är det jag. Men ett förändrat jag, ett mer moget, självsäkert. Jag är den jag är och definitivt ingen annan. Det vet jag idag.
Låter kanske lite flummigt, men jag förstår i alla fall vad jag menar.
Det kan ha att göra med ett sms från en person i natt.. Men jaa.. det jag fick av honom på morgonen var mycket trevligare!



Du och Jag kan bli ett Vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback