Otroligt mycket

..att göra!
Letat julklappar och jobbat om vartannat denna vecka. Idag gick jag upp innan tuppen (!!) för att hinna tvätta allt innan de var dags att åka till jobbet och det resulterade i  väldigt mycket stress, Det slutade med att en del halvtorra kläder fick ligga kvar i IKEA påsen medan jag bokstavligen slängde upp resten på ett tvättställ och rusade till bussen. Kom dock 2 minuter för sent till jobbet. Men men, jag hade ju faktiskt redan skjutit upp min tvättdag nåra dagar så nu fick de ha överseénde!
Åt smaskig lunch och en lussebulle, (torsdagsfika+luciafirande) vilket resulterade i en till lussebulle på eftermiddagen också. Attans! Jag som skulle hålla in på sötsakerna... =/
Men hur som helst, hemma nu, gröt till middag. Phu!
Och väntar ivrigt på Bonde Söker Fru- resan avsnittet och sedan Medium- Me like!
+ Till en rolig dag och mycket skratt (haha speciellt chefen!) och - till sura och stressade kunder, men jag förstår dem, så jag förlåter er! :P Haha

Kram på er o jaa fortsatt trevlig Lucia
                    image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback