20 år!

Oj oj, väldigt försenat nu.. har liksom inte riktigt haft tid att skriva här!
Men hur som helst så fyllde jag 20 förra fredan, 9/2.. Och vilken dag! :D
Började med att jag blev väckt kl 6 på morgonen, lite trött kanske! O de sjöng o gratta mig, fick filmen
Dirty Dancing, yey! :D Jag som älskar den filmen, blev överlycklig!!
Hur som helst så kunde jag inte somna sen igen,så jag tittade på min nya film och njöt!
Svarade också på grattis-smset som Helena skrivit på natten, alltid lika gullig!! =)
Till kl 12 skulle jag va klar o va nere på stan för att möta Helena o Åsa, de va jag också.. o va på så ett underligt bra humör, gick på systemet, hah kanske inte lika roligt som de låter.. men va faktiskt rätt coolt!
Sen åkte vi till Sara o där bjöds de på chokladkaka(med 20 ljus i) o kokosbollar o havrekakor,, o vi gotta i oss =) Åkte sedan hem för att förbereda inför kvällen,, Släkt o familj kom och vi åt en underbar middag, Potatisgratäng med Marinerad fläskfilé och vitlökssmör/café de paris 'smör' asgott! Sen blev de tårta, den godaste, o alla sjöng! Mycket trevligt..

Fick en ballongresa! :O snacka om att jag blev förvånad, och glatt överaskad! Ska bli hur kul som helst, fick dessutom en säng o massa nödvändiga saker, super kul!!
Skjuts till en kompis blev de sen, o där va alla tjejer :D förparta lite o sen gav vi oss i väg till BJ, hade sjukt kul där! Va på top humör.. O då menar jag verkligen TOP humör!!

 
Kvällen slutade på Jalla, där några av mina vänner åt och någon som va lite överförfriska
som vi skrattade med i princip hela tiden, ett lyckat slut på en lyckad kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback