Crazy

Har ju som sagt hänt en del, eftersom jag vart borta ett tag, ca 2 veckor! :O
 
Men i korta drag så var de skoj på Solstrålens bal, dagen efter min födelsedag.. O söndan efter chilla jag o Fia hela dan, åt tacos o hyrde film på kvällen!

Förra fredan, eller ja i fredas gjorde jag däremot nåt helgalet, velade hela veckan om jag skulle med ut eller inte, men åkte i alla fall till Sara o hon o jag förfesta liiite.. Sen tog vi bilen till BJ, Mia körde.. =)
Väl där så kände jag mig lite olustig o ja, de va skoj men ändå inte... Hörde av mig till * och vi pratade om att jag skulle komma till han.. de va kanske vid 12 på natten?
Hur som helst, så slutade det hela med att jag sov i Norrtälje den natten, efter en taxiresa på ca 1 timme o 935 kr fattigare! Galet! Hah Lillis fick spatt när hon fick veta de..=P
Va väl inte de bästa jag gjort, men ett roligt minne... tyvärr va jag på ett litet konstig humör pga vissa saker så ja.. har förmodligen pajat allt som ev skulle kunna hända... =( Men men hoppas verkligen inte att jag gjort de.. För jag tycker om honom.....*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback