Friday

Så, äntligen fredag igen! O de läbbiga är, att om exakt en vecka fyller jag 20 år!! :D hih då blire party!! =P
Men hur som helst, har iaf tvättat och precis målat naglarna, i klassiskt rött, nice!
Sen ska jag hem ti helenii o sara kommer me, o ella, som jag inte sett sen jaa.. kanske på typ 10 år? Rätt skumt men askul! Mia kommer också sen.. hon ska va nykter ikväll så hon kör, hiih nedrans tur man kan ha ibland ;) Synd bara att solstrålen inte ska me, men hon ska till Lotus me sin älskling så hon får säkert också skoj =)

O förresten, prata me h*n igår,, hih så gullig =D o ja, är redan nervös, för vi ska ses på lördag, aaah! panik!! huh ne måste lugna ner mig, de är ju trots allt imorgon, och jag vill ju de.. så vad har jag att oroa mig för? =/

Hih men men, nu ska ja snart till affären, köpa lite ost o kex, eftersom helenii kirrat vindruvorna.. ser fram emot ikväll, kommer bli kul! O jag ska ha min nya klänning hih =/ är tvungen.. har inget annat o man vill ju inte heller gå naken, knappast!
Men hoppas alla har super kul ikväll!! =D
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback