Ny dag och Dreamgirls!

Fredag idag igen, tänk så fort det går! Har precis målat naglarna.. Så det är lite svårt o skriva =)
Men igår, torsdag, gick jag, Sara o Helena på bio -
Dreamgirls. Den va väl så där, hade förväntat mig mer handling och mindre sång.. Fast det var rätt kul o se Beyoncé Knowles spela.. Hon är så vacker! Men hennes karaktär va inte den bästa, men hon gjorde de bra i alla fall.. Men men, trots den milda besvikelsen var de mysigt! =) Så tack Solstrålen och Åsa för bion :D (Fick de i födelsedagspresent av dem.)
Hmm, veckan som gått? Inte mycket att fundera över.. Va ut me Solstrålen i onsdas, o ja de blev ju som de blev.. haha! Fick dricka vinet väldigt fort så jaa =/ Blev kanske lite överförfriskad en stund, men de gick över... Men de va trots allt inte så kul, vi hade mest roligt med varann, så vi drog hem rätt tidigt. Men sen när jag såg hur jag hade stavat i ett sms till en vän, så ja insåg jag ju att jag skulle struntat i det sista vinglaset! =P Men men, man lever bara en gång!

Lyssnar just nu på Semptember- cry for you! Lillis, vi är bäst!!!!!

Kändes som om jag blev 10 kg lättare igår, när jag 'la ned verksamheten'.. Vi får väl se hur det går nu.. Men de lär ju visa sig.. Hårt men sant. Och de gör ju saken lite lättare att jag har mina underbara tjejer.
A lot of love till er!

Underbart! Ny dag, nya tag!


" You'll never see me again, no mather what you do- Lalalaalaa"

Kommentarer
Postat av: anna

läs om svenska nyrika och adeln samt hur folk kommenterat med sådan avundsjuka som bara lyser igenom. Pinsamaste är de nyrika faktiskt.

Postat av: Lindis

Yey, ses snart! :D men durå, slutat blogga helt eller? :O

2007-03-13 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback