tisdag

Gått några dagar sen sist nu. Men ska i alla fall få i mig lite frukost nu, obs! vaknade inte nu, har bara inte hunnit få i mig något! Ska bli en macka med paprika på, mums.
Tråk tisdag, diskuterade det med en vän igår, att tisdagar är bra tråkiga. Måndagar är inte heller någe vidare, men lite bättre åtminstone, för då har det precis varit helg och man kan glädjas åt den, dessutom är det flera bra program på TV-burken. Sen onsdagar, är ju lill-lördag så den dagen känns ju lite livlig, torsdagen är snäppet sämre, men då är de snart helg så den är inte så hemsk, o helgen, den är ju bara helt underbar!! Så slutsatsen är då att tisdag är tråkigaste dagen på hela veckan.
Synd, men sant.

Men, pratade med Sara nyss, o usch.. Är så nervös inför fredag! Borde inte oroa mig, utan bara va glad, men de är så svårt. Men ska försöka pigga upp mig o tänka positivt! =)
Ska träffa Sara idag i alla fall o ska inhandla en svart ögonskugga, den är ju så bra när man vill ha lite mer effekt från mascaran! :D

Depp dag igår... =/ Kände mig så frustrerad ang fredag o allt o allas olika önskemål mm. Men idag är det nya tag! Pratade dessutom med h*n igår, så allt va ju inte dåligt! Hih
Men näee, det är så mycket att tänka på nu, känns som om jag ska spricka! Måste nog få i mig något nu, men ska i alla fall bli hemskt kul på fredag och lördag, på solstrålen bal.. Som jag måste laga o tvätta min klänning till(!) Help!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback