bloggadish

Man borde ju skriva liksom, men jag får prestationsångest, haha vill att de ska bli snyggt! Så försöker lite här nu då.. kanske kan lägga upp någon bild? Har så många, så det är lite jobbit att leta.. men ska give it a try ; )
men det går INTE att importera bilder, fattar inte vad som är fel! Blir så irriterad, jag som tänkte satsa lite iaf!
Hihi, men kan ju berätta att jaa hade en relativt bra helg, HEHE o idag var jag o träna med en kompis, hon funderar på att köpa gymkort så de var najs!
Är lagom stressad till Halmstad.. vi åker ju om ett par dar!! :O på torsdag morgon liksom.. muhu ska bli så kul! :D
Ska bara tänka på mig själv, o ha roligt hih.. Jag o tjejerna!!

Synd på bilderna.. men här hitta jag en iaf, som jag importerade förut.. 
Det är jag och Helenii.. vi väntar på bussen som ska ta oss till Sabinas studentmottagning.. Dvs den 8e juni
Underbar dag!


Kram på alla! (ej till ASET) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback