Filosofi

Ahh va skönt! Vart o tränat och har nu dammsugit hela lägenheten noggrannt! Så himla härligt! Hade massor med energi när jag kom hem så då var de inte alls jobbit att dammsuga. : )
Sitter nu o smaskar på ett äpple, nytto!! :D
Men de var inte det jag skulle rapportera om, var på gymmet, hade sprungit klart o var nästan klar med tyngderna, då Onsdagen kom gående med en kompis.. AHHH shit, tänkte jag, o försökte göra mig osynlig (vilket förstås inte går) men man kan ju alltid försöka.. hah o ja, onsdagen började lyfta lite o jag var ju tvungen att titta liite iaf : P, onsdagen är ju trots allt lite biffig, haha men men smög förbi dem obemärkt (hoppas jag!?)
O gick till en maskin.. var tvunga att ringa Ella för att ventilera haha! Varför ska just de människor man inte vill träffa vara där man är just precis när man är där själv! Liksom, kunde ju kommit en timma senare? ICKE!
N
är man äntligen vågar ta sig till gymmet själv så ska den personen man minst vill träffa vara där! Eller nu tog jag i, så allvarligt var de inte, men rätt onödigt, av alla ställen liksom!
Aja får väl köpa en osynlighetsmantel eller nåt som jag kan ha när jag går dit igen, en sån där som Frodo i Sagan Om Ringen har.. kanske kan ringa o fråga om jag får låna hans? Han lär ju inte använda den nu liksom......*funderar*
Fast i och för sig, då kanske inte någon ser att jag är där jag är, o sätter sig på mig eller nåt.. Attans!!

Får åka o köpa ett paket självförtroende på Ica Maxi.. de hade tydligen nå extra pris där tror jag, 299:- för två stycken? Kan ju va bra o ha... I alla fall på gymmet, tills jag blir lite mer fit o stark :D

Hopp in i duschen me mig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback