God morgon!


Vaknade tidigare än vanligt idag faktiskt, hade ställt klockan på 8! Måste ju upp och fixa allt idag. Sen behöver jag kunna somna tidigt ikväll för att vi ska ju upp halv 6 på torsdagsmorgonen!! :O
Så då är de bra att försöka ställa in kroppen lite.. : )
Jag och några tjejer ska ju bila ner till Halmstad och fira midsommar där, vi har hyrt stuga och allt, det ska bli så kul!
Har förhoppningsvis köpt allt jag behöver köpa o tvättat alla kläder jag behöver, det har varit  ett himla ståhej! Sen har gulliga pappsen, tagit med hem juicer till oss från jobbet, som vi kan ha på färden, så snällt!! :D
D
e blir nog finemang ska vi se! Avundas dock inte Fia, som ska köra.. Huhu, för man kommer nog vara rätt trött så där tidigt på morgonen!
Just de! Justin Timberlake är ju i Sverige, och hade tom konsert igår på Globen! Gud vad roligt det hade vart att sett honom, han lär ju ställa till med en galen show! Men avundas däremot inte dem som valt ståplatser och får stå nedaför scenen, de gjorde jag en gång o de var inte alls roligt kan jag tala om, fick ju knappt någon luft och blev alladeles yr i huvudet!! De var flera personer som inte pallade trycket och svimmade.. Så ja, hade jag varit på Justins konsert, hade jag velat ha plats någon annanstans! Lite gammalmodigt kanske, men jag planerar inte att ta mina sista andetag i Globen direkt, även om de är att ta i.. HIHI

Nu ska jag få i mig lite frukost, blir nog rätt mycket o smarrigt, eftersom jag praktiskt taget måste tömma kylskåpet tills ikväll!

Hihi, snart åker vi! Kan knappt fatta att det är sant! Även om de inte är en utlandsresa så är de något speciellt. Som jag väntat på och inte riktigt förstått att de ska bli av, förrän nu!
Kommer dock sakna mina favortibloggar,
Engla's Showroom, Emmas med flera!
Läser ju deras bloggar varje dag, hur ska jag klara mig!? : )

Får tokläsa när jag kommer hem istället.. Hihi Fast då börjar jag iof jobba, men men, de löser vi! :D

Frukost nu, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback