Hiho

Some things never change..
Rätt synd egentligen, att människor som dyker upp i ens liv, som man lär känna och börjar tycka om.. bara försvinner.. Inget varar ju för evigt, men måste ändå vara roligare att hålla kontakten. Om man har något gemensamt förstås.. Något som dök upp i huvudet bara, för OM jag skulle hållt kontakten med alla jag någonsin lärt känna så skulle jag ha hur mycket kompisar som helst, som man delar olika intressen med.. Rätt najs!

Sommar o sol, blommor o bin! :D

Nu ska jag kila igen!

puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Sabor

Lycka till med cykelsökandet.Ghost har endast MTB Shoppen än så länge.De är distrubitör för märket i sverige;) Så coolt märke ;)Du vet Björn Lind sprinter som tagit 2 OS guld cyklar ghost ;)

Postat av: Emma

TACK SNÄLLA! Ha en kanondag. Kram :)

2007-06-18 @ 15:38:49
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Sabina

Ja det är klart du får göra det! Hörru vi måste ju ses snart!!! När åker du?

2007-06-18 @ 21:22:30
URL: http://yoosiintiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback