Soligt värre

Soliga o härliga dagar! Jag fullkomligt älskar solen!
Har legat o njut de flesta dagar denna vecka, men idag har jag stressat runt på stan och fixat de sista inför imorgon. Min solstråles student (och många andras) men de är hon som jag ska fira! Ska bli så roligt!
Har inga kläder att ha på mig dock, o hittade inget idag heller.. Men men, får ta nåt bara.. Viktigastst att ha kul med henne ju! :D
Nu håller jag på o kirra med hennes kort hihi, *Hemlis*!
O ska strax åka o ta en fästingspruta, huhu.. Är inte direkt rädd för nålar, men hoppas bara att jag inte har ont i armen imorgon!
Hoppas alla solar o har de bra! Glöm inte SOLSKYDD o att DRICKA VATTEN!

Tihi*

Kommentarer
Postat av: Mia

Du me, TBE spruta?
Tro mig du LÄR ha ont i armen i morgon, hehe!

2007-06-07 @ 19:54:15
Postat av: Sabor

Jag kom in på din sida så lämnar ett avtryck ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback