Stressigt, pirrigt och snart midsommar!

Åker ju som sagt till Halmstad imorgonbitti och ska vara där hela helgen och fira midsommar, skojsi!
Håller på att packar nu, huh stressar alldeles för mycket över om jag glömmer något.. är ju så mkt tt man inte tänker på att man ska ha! Vanliga saker liksom.. Men men, får hoppas på de bästa!



En söt gammal väska, som jag tänker på när seriefigurer packar, lite sliten så där!

Hihi, så nu vill jag önska alla en riktigt trevlig MIDSOMMAR!
Hoppas på sommar och sol o mycket glädje för alla trevliga människor! :D

D
en här midsommarstången får mig att tänka på förra året, när vi va på Öland, ett gäng, 4 tjejer och 10 killar! Haha och vi satte igång att bygga vår egen midsommarstång. Den blev riktigt fin och ståtlig och alla som kom förbi var väldigt fasciernade, för vi byggde en hög, högre än alla andras på campingen.. skulle anta att den var ca 2,5-3 m hög! Hihi :P



Så nu önskar jag alla
en riktigt GLAD MIDSOMMAR!



midsommarstång 2

Ät gott och drick lagom, om ens överhuvudtaget! : )

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, tack snälla :) Det är verkligen underbart med barn & jag längtar redan efter en till bebis (även fast det är jobbigt ibland) ;) Spännande med en ny kärlek, hoppas han är den rätte, det brukar man ju känna ganska fort. Meya är vår hundvalp ;) Kramar! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback