3:e gången gillt

Åhhhh snart struntar jag i de här, nu råkade jag trycka bort rutan igen.. kan man vara mer klumpig? Aja nu skriver jag en sista gång, händer samma sak igen så struntar jag i de,, (även om de är hemskt svårt)

Återigen!
De är LÖRDAG idag, mitten på helgen, den dag jag trodde var alldeles RÖD när jag var liten.. trodde att man såg allt i rött, som genom ett par röda glasögon.. Men så var ju inte fallet, och de förundras jag inte över längre!

Vi ska ut idag, som alla andra helger =P Nej då, men på en lördag för omväxlings skull.. vi går till 'vårt' kära
BJ.. stället är ju bara toppen!

Köpte ett nytt vin idag, undra om det är gott? Ja den som lever får se..

Nej nu har jag så där bråttom som jag alltid har, måste få i mig någon middag.. eftersom jag knappt ätit på hela dan, så jag har vart jätte hungrig, men kan inte äta när jag är stressad så de blir väl någon slemmig gröt eller så.. huhu!

Ha't så kul ikväll.. Ska ha på mig min ovanliga klänning eller vad man ska säga, får se hur de känns, kommer nog upp en bild på den sen *tihi*

Tjabbadoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback