Efter mycket tjat..

Jaja, efter mycket om och men tar jag nu upp min blogg igen, skärpning! Har vart så seg på att skriva här.
Men jag har lite trubbel med att vet vad jag kan skriva o inte.. Hur mycket ska jag lämna ut, och vilka detaljer ska med?

Äsch päsch, nu gör jag som jag  vill och skriver hej vilt!
Ska nu snart åka o städa, är inte alls speciellt sugen,, men man måste ju göra nåt i dessa fattiga tider!
Känner mig halvkry o vaknade med svullna ögonen efter en mycket ledsam natt, undra vad jag drömde?
Men läste nyss en artikel på aftonbladet.se om ett nyhetsteam, bestående av en reporter och en fotograf som blivit "beskjutna" i Irak,, inte konstigt heller.. men de som störde mig mest var när jag såg på bilderna. De amerikanska soldaterna besvarade ju beskjutningen men det som var så hemskt, de var att de såg så små ut! De stod o höll för öronen medan de sköt iväg nåt ur ett stort rör (ja, jag är inte speciellt insatt vapenregionen) och de såg ut som barn, 17, 18 år! Det skrämmer mig verkligen.. ska de stackarna sitta och försvara sig medan de borde vara hemma och växa upp.. Nu var de förmodligen inte SÅ små men ändå.. Me no like!

Hih men till mer roligare nyheter,  'ikväll blir de fest 'som vanligt' hah och jag vet inte än vad jag ska ha på mig...Ahh!
Kanske blir en *hemlis* från Camie.. men vi får la se,
trevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback