Mjuff

Jag borde väl skriva mer nu, men jag är för trött! Är ju fredag idag, helgen börjar.. borde egentligen säga wiho! Men de gör jag inte.. Känns inte så idag. Vad gör denna fredag annorlunda än alla andra? Hmm.. Jag känner inte alls för att gå ut o festa eller hitta på nåt avancerat, tvärt om!
Skumt.. det här låter inte som jag, men nångång ska väl kanske va den första?...........

***
Nu kom dock ett litet pirr i mig, kanske jag ändrar mig under dagen? =) Vem vet, jag är ju 'känd' för att vara impulsiv, enligt mig själv åtminstone :)
***

Såg en film som mina kära pappa rekomenderade igår, Björnen, den handlar om björnar! Konstigt va?! ;) Hehe, skämt o sido.. De handlar om en liten björnunge som förlorar sin mamma när hon får ett stenras över sig.. Han får då börja klara sig själv o de går ju sisådär, han hittar till sist en skjuteskadad björnhanne, som till en början inte vill veta av honom.. Men han mjuknar efter om och med.
Väldigt vacker film, få mänskliga ord utbyts endast mellan jägarna ibland. Men björnara pratar- Eller ja, grymtar och gnäller.. Men de låter så verkligt! Man förstod precis vad de menade och kände- bra gjort!
Måste medge att de rann några tårar ned för mina kinder ett par gånger... =) Så för er som inte bara vill ha *Pang, POFF, tjoff, Död, morr, AJ, ratch, skriiik o iiiiiiiii* Rekomenderar jag den från hjärtat!

___
Hoppsan, nu har jag ju helt glömt bort frukosten! De blev ju ett litet inlägg i alla fall =) Hihi
Måste ju ned till stan IGEN sen o lämna in ett par skor, inte mina dock :(

Hörs sen.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mia

Björnar som grymtar o gnäller, haha gulligt ;P

2007-03-30 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback