Morgon

Borde vaknat 9, då klockan ringde.. Men icke sa nicke, mina ögon behagade inte att öppna sig förrän ca 5 i 10!
Snacka om att de är segstartade! Borde ta ett snack med dem....

Hur som helst, jobbet ringde.. jobb idag =) Najs, men hade gärnat suttit en stund i solen med mina vänner.. Så  otroligt vackert väder!
Igår hörde jag o Camie ett par, eller de var kanske kompisar, men de gick 2 st iaf.. O den ena sa 'Ja, men nu är de iaf sommar.." och den andra fyllde i med ett "Aaa.." - Det är väl ändå inte sommar ÄN! De är ju bara en varm vår... Kan faktiskt komma snö igen, hur hemskt de än låter så går vi ju snart in i april snart, o aprilvädret är ju känt för att chocka!

Nej nu måste jag skärpa mig, upp o hoppa! Måste fixa o trixa o sen bege mig..
Sola lungt harungar =)


PeaCe ouT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback