Onsdag o ABbilicious

Bloggilicious igen då!
Var ju som sagt på
The Original ABBA ORCHESTRA In Consert igår på Fyrishov med en vän..
Jag vart trots allt rätt skeptisk till en början.. Pratade lite om att ligga i soffan vore mysigare.. Men icke!
Vilken GRYM konsert! Jag är förbluffad, överväldigad, upprymd, galen, You name it! :D

image11

Vilken show! Har inte vart med om nå liknande, inte för att jag vart på så många 'shower' eller är SÅ stort fan av ABBA.. Visst de är grymt bra, men de är ju lite före min tid så att säga, tycker jag, men deras låtar är bra! Så trots min lilla mini erfarenhet och stora skeptism (stavas de så!?) så var de UNDERBART, om ni inte vunnit biljertter *hihi* Så satsa på att köpa när de är i Er stad.. De är de värt!

Och Jerry Williams.. Vilken cooling! Han måste ju vara lite uppåt åren men WOW..:D
Förresten här är grabben ->
image10


Höll på ett bra tag, med paus i 20 min också.. Då tänker ju alla tjejer samma sak, så klart.. =) 4 m lång kö till toan! Huvva, va precis så att man hann innan de börja igen!
Sen var de kul o se alla servitriser/servitörer som sprang runt där nere o serva folk.. de va ju uppsalabor, eller jag de som jobbar på krogarna här i stan.. Inte så konstigt, men roligt =)

Kom hem omkring midnatt, dödstrött! Somnade snällt med min bok.. Och vaknade lika dödstrött, men jag tvingade mig upp!
Lyssnade på en grymt bra låt hela morgonen,- Pakito- Moving On Stereo..
Sen bar de av till staden, fixade lite grejer o hade för mig.. Och nu ska jag göra vadå? Ta fram köttfärsen, just de.. måste ju bli nån middag i huset!- Nu lät jag som en husmor.. Haha

Se ya later alligator!

*This is ET signing out...*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback