Phu!

Hemma igen nu, kom hem ca 16.50..
Har alltså vart o städat och de va ju direkt ingen dans på rosor.. ett helt hus till och med! OMG
jag trodde de aldrig skulle ta slut.. mina händer är helt sönderfrätna av alla medel o vatten o mojs o nagellacket är ju bye bye! :( Men de tog bara 3 timmar iaf.. mindre än vad jag trott.. Undra om jag gjorde de för fort? Näej jag var ju noggrann ändå.. men de va ju massa saker i vägen o så,, jag ska aldrig skaffa barn! (Hah)
Men men, pengar är pengar iaf...
Och nu pratar jag med Camie om kvällen.. mkt viktiga detaljer! ;)
Fast nu har jag inte tid att skriva mer, måste duscha, o äta o fixa o faxa o allt vad jag måste göra.. fullspeckad fredag! Hih

Men men, en liten hälsning till Solstrålen,, bara för att hon är så söt!

Kommentarer
Postat av: Sabina

åå va söt att du tänker på mig :) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback