Sol o Beck

Åh vilket vackert väder! Näst intill sommarväder ute ju! - Helt underrbart.

Men nu har helgen tagit slut, återigen.. att de alltid går så fort! Var som sagt ute på fredan- de va trevligt,, lite segt, men skoj =) Och på lördan träffade jag en kompis.. mysigt..
Igår var jag dessutom på bio och såg Beck- den svaga länken, tyckte den va lite jobbig.. eftersom den handla om sånt som står nå nära en, jag menar hur många gånger har man inte gått ensam hem på kvällen! Jag har iof mina knep, men ändå, blev tårögd flera gånger under filmen, o på väg till Sara sen, rann de ner en tår för ena kinden, medan jag lyssnade på Laleh och spelade tetris, skumt! =)

Men vill få ut ett litet skrik djupt inifrån mig... Vart är alla långa killar?? =/ Följde de med ner snön i jorden eller rann de bort i fyrisån? Jag är väl inte speciellt lång själv, men långa killar åååhh me like! Fast beror säkert på mig.. ingen som vill ha en pygmé! Hah okej nu överdrev jag inte, men vad ska man göra, fånga in dem med lasso?


Bästa låten just nu- Mika- Grace Kelly

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kan inte annat än o hålla med.. vart har de tagit vägen? Får fortsätta sökandet ;P

2007-03-27 @ 00:51:15
Postat av: Mankiiii =)

Jag är ju häääääär !! :) Och lång är jag! ;)
Yeeeah I'm sexy =) hehehe..

2007-03-30 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback