Turkosblåa små påsar..

God morgon!
Vaknade för cirkus en timme sen, o har sedan dess suttit o tittat på Johan Glans på
Youtube.. Han är bra kul!- Hahaha
Sen kom jag alldeles precis upp från tvättstugan, va tvungen att tvätta klänningen jag ska ha ikväll.. JA jag vet, de va hemskt sent påkommet.. men jag har inte haft tid eller ork helt enkelt! Och idag har jag bestämt mig att ta de lugnt o ägna dagen åt mig själv, vilket jag inte gjort på länge.. Ska bli skönt att bara ta helt lugnt o inte ha några måsten, förutom de små inför kvällen =)

Förresten gjorde jag en liten upptäckt igår, när jag o Camie strosa runt på staden o försökte njuta av de sista solglimtarna så la vi märket till att ALLA gick omkring med små turkosblåa systempåsar,, WHAAAT? Har det blivit en ny trend nu eller? Ja jag vet, att de var fredag o många ska parta,, men just samma tid o denna starka färg? Jag vet själva att de finns oftast olika färger på påsarna när man handlar på systemet.. Så varför just dem?
Kan de va jag som inte la märket till de andra bara för att  jag reagera på de turkosblåa? Hmm.. tål att tänkas på.. I annat fall får jag väl gå och köpa mig ett par turkosblåa systempåsar o svänga om med på stan på fredageftermiddagarna för att hänga med i trenden, HAH! :P

Igår var jag, Sara o Sabina hos Helena.. hon har kommit hem från Italien o jag hade inte träffat na,, så mysigt! Hih är så stolt över na! :D
Men vi hade iaf myskväll och tittade halft om halft på Let's Dance och på Youtube.. Najs!
Men nu måste jag gå till mitt te, så de inte blir för starkt! =)
....Hämtade de nu o de va helt svagt! =S Konstigt... Små obetydliga saker gör en förvirrad ibland...

Hur som helst, visst skulle Sabina passa som indier!? Hih

Shopling!

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar verkligen Johan Glans. Han glänser verkligen ;) Hehe. Ha en bra dag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback