Aha!

Jag kom på en sak.. heh (snabbt de gick) att jag har ju blitt helt- totalt- ogenomträngligt blond.. hehe eller gjort det självmant förstås, med mkt assistans från Helenii (hon gjorde det) :D
Ska se  om man kan hitta nån godkänd bild då de syns...
 
Här va en! Ser jätte muppig ut, men är ju bara för håret.... : )






En på mig och Mia, jag ser inte särskilt bra ut på den heller..ser ut som en skolfröken!? Men också för att visa att jag nu är GULhårig haha..
Bild nr 2 är tagen från uppsalavimmel.se
Mer om hårfärgen senare..

Adios!







Kommentarer
Postat av: Emma

Hey! Åh vad kul att höra :) Blir så glad :) Precis, jag tror man känner i hjärtat när det är dax.. och då är det bara att köra järnet :) hihi. Ha en bra dag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback