Long time ago...

Har ju fått kommentarer om att jag inte bloggat på sjuukt länge! O de har jag ju faktiskt inte, har inte orkat ta tag i det och fått prestationsångest.. Känns om jag måste skriva så mkt, vara kreativ! Men VAFAN de är ju MIN blogg, så då bestämmer jag ju själv! :D

Visst, det har hänt mkt sen jag skrev sist, orkar inte uppdatera massa, mina vänner vet ju redans såå.. : ) Kanske får nåt ryck o skriver om vissa händelse..vi får la se!

Är grymt trött, har jobbat nu o va ut igår, somna kansk 4 o sen jobba kl 11..huvva! Men men, försökte mig på en powernap efter lite råd från Mia... o de gick väl halvbra? Är nog lite piggare iaf ; )
Har ju vissa standardgrejer som jag vill ha med när jag skriver ett blogginlägg, men jag kommer igång snart igen!
Måste bara släppa kraven, HUH!

Lyckades dock komma med på en eller 2
vimmelbilder igår,, humm? Här är ena.. ser bra snoffsig ut.. Haha jag o Ella- blondiner! ;)

Nu måste jag duscha o äta middag.

Mörs!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja precis det är ju din blogg så du bestämmer ju själv hur ofta du vill skriva!
Men du får väl ta det som en komplinmang att de undrar vart du tagit vägen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback