Blöta tassar + möss-a

Snö/slask/kyla/blött/läckande skor= svin kallt=ruggigt=kalla och blöta små tår=frostskador=inga tår alls!
Mja, de två sisnämnda kanske är smått överdrivna, men kallt och ruggigt är det, OCH blött o slaskigt! Och till råga på allt så läcker mina skor! =( Suck! Så de blev kraftigt nerkylda under min lilla tur på stan med S.
Måste ha med mig raggisar! Packar lite nu igen, tar med mig alldeles för mycket som vanligt. Men har faktiskt tänkt taktiskt den här gången, så när som.. så allt kanske får plats i väskan den här gången. Hoppas! =)
Tåget går 07.09 imorgon bitti, phu måste upp vid 6, förmodligen tidigare?!
Men de är det värt, skönt att komma dit tidigt.
Hihi

Har gjort två halvstressade och har-inget-val-längre - köp idag. Bestående av ett par vantar (stickad, svart&offwhite randiga) och en mössa, stickad den också.. handstickad stod det tom!? Undra om det är sant...? : )
Hur som helst så är mössan en ljusare offwhite, upptäckte jag när jag kom hem. Fan!!
Men nu struntar jag i det, har letat mössa sen september så nu får de bli så här, nästa år ska jag börja redan i juli!
Nog om det, må köpa Carolina Gynnings bok EGO GIRL imorgon, så jag har något att läsa på tåget. Är den bra, någon som vet?

Till disken!


PUSS


P.S Jag är inte negativ, bara hemskt less på j*vla-skit-mössletandet! D.S


Kommentarer
Postat av: Emma

Min mamma har läst "Ego girl" & hon sa att den var helt okej. Däremot tyckte hon att Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" är ÄNNU bättre :D Jag läser "Dotter önskas" av Katerina Janouch just nu & den är helt fantastisk. Många kramar / Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback