Borta bra men hemma bäst?

Just nu känner jag verkligen inte så i alla fall! Saknar.
Men har haft de underbart, så jag fårväl tänka på det.. Sen blir de ju massa jobb nu så det är bara att kämpa på.

På bussen från stationen ville alla att jag skulle gå upp i rök typ, poff?
Lyckas komma på bussen med en stor väska på hjul, tung datorväska på ryggen, en handväska och en påse. Efter det är det svart, eller jag vill nästan inte minnas. Alla bara suckade o skaka på huvudet när jag försökte ta mig fram. Det jag inser (att det inte är någe bra om jag ställer mig längst bak eftersom då måste alla gå ut när jag ska ut) inser ingen annan. Ingen vill hjälpa till, inte ens en medlidande min. Fast jag måste erkänna att så gör inte jag heller om det kliver på en fullpackad åsna på bussen. Men det ska jag ändra på. Här och nu. Jag ska alltid hjälpa till och assistera människor med mycket bagage i framtiden, så länge jag kan.

=)


Kommentarer
Postat av: Vicki

Jag utmanar dig till 7 att berätta sanningar om dig själv. Efter det ska du också utmana 7 personer att berätta 7 sanningar om sig själva. Du måste länka till dem! Vågar du anta utmaningen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback