En slags katastrof!

Jag kan inte säga att jag följer idol, de är inget för mig.. såna där familje-tävlingar-svenska-folket-ska-sitta-o-titta-i-soffan-och-mysa-och-ring-in-och-rösta. Men jag fattar alltid tycker för den jag tycker är bäst.. Vet inte riktigt varför, men så är det.
Men svenka folket kan uppenbarligen inte tillräckligt mycket! Det började med att Darin åkte ut för några år sen.. haha vilken flopp!
Och nu, vem åker ut om inte DANIEL..det luktar hoppsan-vi-glömde-visst-rösta, han-är-ändå-så-poppis. Jävla skit, kan inte folk känna igen en stjärna när den står där precis framför i dem i tv-rutan och skiner?!
Idol har sjunkit ännu mer i mina ögon, för Daniel är BÄST, en naturbegåvning helt enkelt. Visst, så är det en väldigt hög kvalité på idolerna detta år, de är sjukt bra! Men ändå.. Så jaa.. finns inte mycket mer att säga. Hoppas verkligen (och tror) att Daniel får skivkontrakt ändå, bara för han är den han är, jag skulle i alla fall köpa skivan!



Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Det måste seriöst vara något fel på Sverige eller nåt. Daniel kan inte åka ut. Andreas SUUUGER, och så sitter han säkert? FYFAN.

Postat av: Mia

va äre sant? jag har ju inte kunnat kolla när jag e i finland. men vafan, han va ju grym! aja, tror iofs det är bättre om han kör på sin egen grej med egna låtar osv. efter detta.. än att han skulle vunnit under konceptet "idol 2007" liksom (och fått en skiva med färdiga låtar skrivna inom loppet av typ en vecka).

2007-11-24 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback