Så less!

Så less så att jag nästan kräks! Har flyttat fram och tillbaka som en jävla jojo i 7 år nu! Orkar INTE!
Och eftersom båda boendena har sina Stora Nackdelar så går de inte bara att välja ett ställe att bo på. Och det går inte att tänka eller säga att det ordnar sig, för visst kommer det göra de inom en framtid. Men jag vet också att det är långt kvar och att jag kommer få göra de här måånga gånger igen innan dess, vilket jag inte orkar, men måste! =( Skulle bara vilja sätta mig ned o gråta nu för att de tär så mycket på mig! Tänk själv, att me jämna mellanrum packa ihop allt du behöver och kan tänkas behöva i vardagen, ALLT och tro mig,, det är en hel del!

Fy fan, är sååå less! :'(

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack söta gulliga du :-) Är allt bra med dig? Hittar du mannen i ditt liv? ;-) Väntar ju på en bebis-rapport, hi hi, skojas bara :-) Ha det bäst! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback