Söndag

Tittar på reprisen av Idol nu.. Lyckas ju missa den när jag måste sova då den börjar. Mjuff.. fast de va bra svårt måste jag säga..  att gå och lägga sig åtta på en fredags kväll. Hade extrema sömnsvårigheter, trots tappra försök o metoder! Men ska man upp 4a så har man ju inte så mkt val.. Och jag gick upp.. förvånansvärt pigg. Men tröttheten tog över senare under dagen och jag blev en tok! Flummade och skrattade tills jag slutade (jobbet alltså).. Hah, de tyckte jag va knäpp! Och det var jag säkert! Hihi.. men det gör inge. Jag hade skoj. =P
På kvällen hade jag bjudit Solstrålen på middag och hon kom, lite tidigare än planerat så maten var inte helt klar. Men det gick bra ändå, och maten blev god! Vi drack vin och åt efterätt, en chokladkaka som hon hade med sig med glass, mums!

image91


Lyssnad på U2 nu och jaaa.. jag vet inte vad jag ska skriva! Eller förresten.. De får ett eget inlägg. så det så! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback