Aj aj aj

Inflammation i tanden! Huhu gjorde ont som bara den och fick gå på painkillers, idag när jag ska ringa tandis känns de inte alls likadant. Skumt! Så jag väntar nog lite.. Men är glad ändå, för då kanske jag kan sova i natt åtminstone!
För igår, o i förrgår natt.. usch! Blev till och med lite ynklig där ett tag mitt i natta då jag så gärna ville sova  men verkligen inte kunde för smärtan. Mjuff!
Hoppas de gått över nu! Fast dessvärre så känner jag "konstigheten" komma tillbaka, som det började! Typiskt.. Men men, får väl se hur de fortlöper.. Hah

O just d.. VT- OH MY GOD-- memory lost!! : /
Haha, galet alltså.. har det verkligen hänt? Hmm.. man kan ju undra sa flundran om gäddan är en fisk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback