Fil och banan med för mycket Müsli!

Det är precis vad jag råkat åstadkomma. Fil och banan till sin ära, men alldeles för mycket Müsli, det blir ju för torrt! Så typiskt.. Aja får väl lösa det på något sätt!
Idag är det torsdag, tänk va.. fredag imorgon! Fast jag ska jobba imorgon, till 18 så de bliir stressigt att ta sig hem, äta, duscha, fixa sig och åka igen! För imorgon är det nämligen Vinterträdgården! Ska bli så kuuul! :D
Har nog redan bestämt vad jag ska ha på mig, en svart klänning, svarta pumps o förmodligen svarta nylonstrumpor.. hah svart som natten med andra ord! Men jag vill känna mig bekväm så de får bli så. =)
För övrigt ska jag nog ha en svart väska också.. :P måste hitta någon färgdetalj dock! Nån idé?
För er som inte vet vad Vinterträdgården är. så kan jag tala om att det är ett stort party, mest house, vilket jag älskar så de kommer bli bra! Sist de var, var när årets gymnasieelever tog studenten i somras och det var en verklig hit!Så grymma dj:s och med dem en underbar musik, vilket resulterade i ett superparty! : )


girlsen förra helgen, men S fotar!

Men det är ju inte fredag förrän imorgon, så idag är de annat som ska göras!
Har en del på min "to do- list" som jag drar mig lite för att göra.. Men idag SKA det göras helt enkelt.
Önska mig lycka till ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback