Jobb jobb o tidiga mornar/nätter?!

Har jobbat hela veckan, 6- 14.30 vilket resulterat i att jag har behövt gått upp kl 4! Kan inte svara på om det är morgon eller natt då. Visst blir det morgon för mig eftersom jag går upp då. Men är man ute kan man ju komma hem vid den tiden.. Och dessutom är det ju alldeles mörkt ute! (För er som inte vet så har jag en bit till det jobbet). Dessutom har de hänt saker varje eftermiddag också, tandläkarn, brorsson fyller år, somnat, barnvakt osv.. Och till råga på allt så somnade jag på bussen hem idag och vaknade inte när de var dags att gå av, så jag fick gå från bussparkeringen. Snacka om att busschauffören blev förvånad när jag stack fram huvudet och sa "hej, vart är vi?"
Men men, kul var det! : )
Nu blir det en lugn kväll, med god thaimat och film.. mysigt! Orkar inget annat, så de känns perfekt!

Trevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback