En annan parvel..

Hostar fortfarande som en tok.. lungorna kommer nog upp snart ska ni se! :P Nej då, men de är lite bättre iaf.. piggare åtminstone! Men orkar inte blogga kreativt och lägga upp bilder än.. men de kommer, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. (eller så gör de det) :D

Men
vill bara skriva att jag gör vad jag vill, det jag vill göra gör jag, det är mitt liv och min kropp och allt det där!
Nu blev det mycket jag och mitt, men man måste ju.. Kan ju inte leva för andra hela tiden, göra andra till lags.. NO NO!
Anledningen till att jag skriver det här är att jag blev lite sur på mig själv då jag funderade på vilka bilder jag skulle lägga upp.. en del av mig ville då lägga upp en bild på en söt kille som jag bara tog kort på, bara så där..  men då säger  självklart "försvaret": NEJ de kan du ju inte göra, det kan ju feltolkas och tänk vad folk kan tycka och tänka och bla bla bla!
Men nu känner jag bara fan heller, jag lägger upp en bild på en söt kille om JAG vill! Det är ju jag som är fotografen och jag har upphovsrätt även långt efter jag dött. Dessutom... om han nu skulle se den, vilket är väldigt osannolikt, men då borde han väl bli lite glad iaf, att jag tycker att han är söt!? Det är ingen provocerande bild eller något sånt. Helt snäll. Jag lovar : )


Point made. Point taken.


TIHI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback