Good morning sunshine!

God morgon!
Eller man bör nog skriva god förmiddag, men jag har sovit tills nyss.. inte bra alls, men nu blev det så. Hade nog lite sömnbrist från natten innan! : )
Fick lust att blogga lite nu, älskar att skriva.. Men nu kom jag dock inte på Vad jag ska skriva, typiskt!
Tog nån halväcklig vitaminshot nyss, som min kära far har inhandlat. Den smakar väldigt surt, inte gott surt utan mer otrevligt surt, och en aning vinäger!? Inte särskilt gott, men vad gör man inte för att bli frisk.
Idag ska jag ta en sväng förbi mamma och hämta lite saker, samt lämna hennes kamera som varit på lagning, hon har tjatat en hel del om den nu. Sedan blir det nog lite film. Tråkigt men sant. : (
Lånade några filmer av brorsan, när jag var barnvakt åt min brorson igår.. Sötaste prinsen sov hela kvällen! <3
Det är helt sjuk hur mycket jag älskar den pojken, och han är inte ens min egen. Men när jag tänker efter och tänker på när jag varit barnvakt åt andra barn. Det är inte alls samma sak, inte ens i närheten! För jag älskar verkligen den lilla krabaten, som börjar bli rätt stor nu- hela 4 år nu och blir 5 om en månad- av hela mitt hjärta!
Tihi, sitter här och småler för mig själv.

Nej nu kallnar snart mitt te. Ska skriva nåt mer sen, ha en bra dag så länge! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback