Hihi <3 tjejerna

Var med Saris hela dagen igår, och på kvällen hade vi en liten tjejmiddag hos Helenii!! Var så mysigt! =) Hihi
Jag, Sara, Helena och Åsa åt pastasallad och tittade på Idol, Fia kom också förbi en sväng : )
Sen blev de Top Model, huhu inte mitt favortiprogram direkt.. Men de var 3 mot 1. Saknar verkligen att umgås med dem, o de var så trevligt! Och vi babbla som vanligt hur mycket som helst så vi hörde knappt vad de sa på TV:n  :P Som vanligt!
image86
De var mumsigt med pastasallad :D


Men de va skoj, tog bussen me Lenii till stan och fick traska med cykeln hem. Väl hemkommen väntade jag på  reprisen av Heroes som jag missat då de var Model- time. Den skulle börja 01.15 men huh va trött jag var! Fick verkligen kämpa för att hålla mig vaken.. Men de var de värt, riktigt bra avsnitt och som han sa, man blir bara mer och mer förvånad och det händer bara mer och mer saker. Me love! :D

Idag blir det tvättning och måste fara till mamsen och hämta Sthlm busskortet, ska bli riktigt kul imorgon! Först en efterlängtad trip till frisören och sen till vår kära huvudstad. Hihi

Hoppas verkligen förkylningen släpper snart, är less på att göra ingenting, vill jobba!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback